poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Balony


Jak mijają wakacje? Moje były ok, ale niestety nie udało mi się poprzebywać w powietrzu tak jak chciałam. Wybraliśmy się z mężem nad polskie morze i to akurat dopisała nam pogoda, poza tym spędziłam tydzień u rodziny na wsi z czego nie mam jakichś ciekawszych wrażeń, ale baardzo odpoczęłam.
Za to jesienią mąż obiecał mnie zabrać na lot balonem. Jestem cała w emocjach bo nie mogę się doczekać, a możemy sobie na to pozwolić tylko we wrześniu lub październiku. Póki jeszcze może być w miarę fajna pogoda. To będzie również jako tako mój prezent urodzinowy z którego bardzo się cieszę, bardziej niż z czegokolwiek innego, bo teraz już wszyscy wiedzą, że loty widokowe to moja pasja:)
W związku z tym mam pytanie czy nie znacie jakichś fajnych ośrodków, które proponują loty widokowe, loty tandemowe itp. Najlepiej w Polsce, ale może być i za granicą. Gdyby ktoś wiedział to proszę dać znać, a ja szukam dalej, bo lubię odkrywać nowe miejsca, niestety stare mnie nudzą:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz