czwartek, 3 listopada 2011

Ceny lotów widokowych samolotem


Oczywiście nie pytałam męża ile zapłacił za moją niespodziankę, ale chcąc w przyszłości latać musiałam zgłębić się w tym temacie. I powiem, że ceny są bardzo korzystne.
Każde miejsce posiada swój własny cennik i jest on bardzo uzależniony od maszyny jaką się leci, od długości lotu oraz od ilości osób, które mają lecieć.
Wiem, że kilka minut kosztuje od 60zł od osoby. Cena jest niewiarygodnie korzystna, szczególnie dla osób, które chcą tylko sprawdzić co to jest lot widokowy samolotem. Znalazłam jeszcze w ofertach lot szybowcem i balonem, ale pierwsza opcja mnie nie interesuje, ja jestem nastawiona na wchłanianie widoków jakie mam pod sobą:)
Korzystne jest również latanie w kilka osób, np. jeden z ośrodków, które oferują takie atrakcje chce 400zł za 3 osoby, aż za pół godziny podziwiania ziemii z wysoka. Jak dla mnie bomba.

Czyli cenowo nie jest źle, mogę sobie pozwolić na powtórkę lotu:)

Pozdrawiam

życzenia świąteczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz