czwartek, 3 listopada 2011

Moje pasje

Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwą żoną i matką, pracuję zawodowo, a w dodatku się uczę, a raczej douczam, czego wymaga ode mnie praca. Pasjonuję się podróżami. Na szczęście moja rodzina może sobie pozwolić na wycieczkę od czasu do czasu i najczęściej wybieramy egzotyczne miejsca z katalogów biur podróży. Nie chcę się w tym miejscu chwalić w jakich byliśmy miejscach, w jakim chotelu i jak duży on miał basen. Nie. Wogóle chce podkreślić, że dla mnie udana wycieczka to nie jest wyjazd, leżenie na leżaku i picie drinka nad basenem. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, nowych ludzi, zwyczaje, kultury a nawet religie.
Ale tak naprawde pasjonuje mnie przyroda i niesamowite, niezapomniane widoki jakie spotykam podczas podróży. Ja je chłonę w całości, nawet zdjęcia nie oddają uroku wielu miejsc. Nawet zwykły zachód słońca nad morzem jest dla mnie inspiracją, dawką energii, a czasem chwilą do refleksji oraz szczęściem. Czasmi w telewizji, w prasie, w Internecie można podziwiać widoki, jakich nigdy nie zobaczy się w rzeczywistości, a które zapierają dech w piersiach. ja wolę przeżywać takie momenty i widzieć to realnie.


Ale to tyle co do moich zachwytów:) Dlaczego więc "Latam nad chmurami"? O tym następnym razem.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz